تاثیر بك لینك ها بر سئو


لینك بگیر دات كام: بهبود رتبه سایت در گوگل یكی از مهم‌ترین دغدغه‌های فعالان فضای مجازی و صاحبان وب سایت‌ها می باشد و «بك ‌لینك» نیز یكی از مهم‌ترین كلماتی به‌شمار می‌رود كه در دنیای موتورهای جستجو و بهینه‌سازی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه‌ی افرادی كه به فكر برندسازی هستند و می‌خواهند وب سایت تجاری خود را به جامعه‌ی هدف كاربران جامعه مجازی بشناسانند، باید از بك‌ لینك‌ها استفاده كنند. بك ‌لینك درواقع لینك ورودی به یك سایت است و هنگامی كه یك وب سایت به وب سایت دیگر پیوند می‌خورد، ایجاد می‌شود. این پیوند می‌تواند در گوشه‌ای از یك سایت در جعبه‌ی لینك‌ها یا استفاده از لینك یك سایت در محتوای وب سایت دیگر باشد. بك‌ لینك‌ها به دلیل اینكه بهبود رتبه سایت در گوگل، موجب اعتبار یك وب سایت می‌شوند در سئو اهمیت دارند. درواقع اگر تعداد زیادی از سایت‌ها به یك سایت به خصوص لینك دهند یا اصطلاحاً به آن سایت بك ‌لینك دهند، موتورهای جستجو نتیجه می‌گیرند كه آن سایت مفید واقع شده است. بنابراین هرچه یك سایت بتواند تعداد بك ‌لینك‌های بیشتری به دست آورد، در رتبه‌بندی سایت‌ها از جایگاه بهتری برخوردار خواهد بود. موتور جستجوی گوگل همواره سعی دارد به كاربران خود بهترین نتایج جستجو را ارائه دهد، از این رو به رتبه‌بندی سایت‌ها می‌پردازد.
 
وب سایت لینك بگیر اولین سیستم حرفه‌ای ساخت بك ‌لینك در ایران است كه امكان دریافت بك‌ لینك‌های باكیفیت را برای كاربران فضای مجازی و كسانی كه صاحب وب سایت هستند، فراهم می‌كند. این وب سایت برای كاربران این امكان را فراهم آورده تا بر اساس كلمات كلیدی دلخواه خود حجم بالایی از لینك‌های برگشتی یا بك ‌لینك‌ها را خریداری كنند و از این طریق رتبه سایت خود را در موتور جستجوگر گوگل بهبود بخشند.
 
لینك بگیر در عرض یك هفته وب سایت‌های با كیفیتی را كه متناسب با كلیدواژه‌های موضوعی شما هستند، پیدا می‌كند و ساخت بك ‌لینك را در آن سایت‌ها برای وب سایت شما انجام می‌دهد. بعد از یك ماه گوگل به فهرست‌بندی بك ‌لینك‌‌های وب سایت شما در سایت‌های دیگر می‌پردازد و بعد از سه ماه به طور اساسی تأثیر مثبت این فرآیند را بر وب‌سایت خود احساس خواهید كرد. وب سایت لینك بگیر با در اختیار گذاشتن یك پنل كاربری به كاربران خود امكان كنترل بك ‌لینك‌ها و نظارت بر آن‌ها را فراهم می‌كند. این امكان سبب شده تا مدت زمان راه‌اندازی و شناخته شدن یك سایت در ایران از یك سال به سه یا چهارماه كاهش پیدا كند و این مسأله سرعت پیشرفت را برای صاحبان كسب و كارهای فضای مجازی افزایش داده و مسیر آن‌ها را هموارتر كرده است.
 
برای اینكه بتوانید تعداد بك‌لینك‌های وب سایت خود را افزایش دهید باید ابتدا محتواهای مفیدی را روی آن بارگذاری كنید تا كاربران فضای مجازی دلیلی برای ورود به وب سایت شما داشته باشند. اگر وب سایت شما از محتوای مناسب برخوردار نباشد، كاربران پس از ورود، انگیزه‌ای برای ماندن در سایت نخواهند داشت و آمار بازدید شما آمار پایداری نخواهد بود.
 
اما حجم بالایی از محتوای خوب به تنهایی برای شناخته شدن یك سایت كافی نیست. وب سایت‌هایی وجود دارند كه حجم بالایی از محتوا را در خود جای داده‌اند اما تعداد افراد بازدیدكننده بسیار كمی دارند. این دسته از وب سایت‌ها یا وب سایت‌هایی كه تازه راه‌اندازی شده و در ابتدای مسیر خود هستند، می‌توانند با دریافت بك ‌لینك از لینك بگیر آمار بازدید خود را افزایش دهند و در عرض مدت كوتاهی با سایت‌های بزرگ دیگر به رقابت بپردازند. علاوه بر تعداد بك ‌لینك‌ها كیفیت آن‌ها نیز مهم است و این مسأله‌ای است كه لینك بگیر به آن توجه ویژه دارد. لینك بگیر سعی می‌كند بر اساس كلیدواژه‌های درخواست شده از سوی مشتریان، وب سایت‌های محبوب و پرطرفدار را پیدا كند و از آن‌ها بك ‌لینك دریافت كند. برای استفاده از خدمات این وب سایت می‌توانید به آدرس http://www.linkbegir.com/  مراجعه كرده و اطلاعات بیشتری را در این‌باره مطالعه كنید.
1396/06/12
19:54:26
3.8 / 5
5146
تگهای مطلب: بك لینك , سئو , وب سایت , بك لینك ساز
این مطلب را می پسندید؟
(3)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
سئو کار:
بسیار عالی و مفید بود
ممنون
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
از دست ندهید!