فناوری تشخیص چهره در فیس بوك


لینك بگیر دات كام: گزارش ها حاكی از این می باشد كه احتمالا شركت فیس بوك قصد دارد قابلیت جدید تشخیص چهره را به ویژگی های این شبكه اجتماعی اضافه نماید.


به گزارش لینك بگیر دات كام به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیك، پس از آنكه اپل قابلیت جذاب و جدید تشخیص چهره و هویت را در گوشی های هوشمند جدید خود (آیفون) معرفی كرد، هم اكنون غول های تكنولوژی همچون شركت فیس بوك نیز قصد دارند در آینده ای نزدیك از این قابلیت جدید در شبكه اجتماعی خود استفاده كنند.

بر اساس اعلام شركت فیس بوك، این قابلیت جدید تنها برروی دستگاه هایی قابل دسترسی و استفاده خواهد بود كه در گذشته وارد این شبكه اجتماعی شدند و به عبارتی دیگر، عضو فیس بوك بوده اند.

مارك زاكربرگ - موسس و مدیر عامل فیس بوك - می گوید سیستم و فناوری تشخیص چهره و احراز هویت كاربران بطور قطع امنیت این شبكه اجتماعی را افزایش خواهد داد. بدین ترتیب كه با سیستم ورود دو مرحله ای هویت كاربران را تایید می كند و سپس به كاربر اجازه ورود و استفاده از حساب شخصی اش را می دهد.

البته هنوز مشخص نشده است كه فیس بوك، چه زمانی قصد دارد این ویژگی و قابلیت جدید را به شبكه اجتماعی خود بیفزاید. بلكه طبق گزارش های وب سایت تك كرانچ، این شركت در حال حاضر تنها در حال بررسی میزان اهمیت و كاربرد قابلیت تشخیص چهره و هویت در این شبكه اجتماعی است تا صفحات شخصی كاربران را از گزند هكرها و مجرمان اینترنتی به دور ساخته و امنیت شبكه خود را ارتقا دهد.



 

1396/07/10
15:59:42
5.0 / 5
3587
تگهای مطلب: فناوری , فیسبوك , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
از دست ندهید!