رپورتاژ چیست و از کدام سایت ها رپورتاژ بخریم؟


در بحث کسب و کارهای اینترنتی، اعتماد همیشه حرف اول را می زند. اما اعتماد به یک وب سایت از کجا می آید؟

امروزه کسب و کارهای اینترنتی رواج بسیاری پیدا کرده اند و شناخت بیشتر برای هر برند و کسب و کار جدیدی برابر با افزایش فروش و اعتبار مشتری است، اما این سوال پیش می آید که چگونه یک برند نوپا می تواند در وب ارتقا یافته و رشد کند و در عین حال طرفداران خود را به سرعت پیدا کند و روز به روز به کسب و کار خود تبدیل شود؟ در این مقاله قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم و ببینیم چگونه برندهایی که تا دیروز شناخته شده نبودند، یک شبه به قدمت 100 ساله می روند و به سرعت به مخاطبان وب می رسند.

در بحث کسب و کارهای اینترنتی، اعتماد همیشه حرف اول را می زند. اما اعتماد به یک وب سایت از کجا می آید؟

- از صحبت در مورد این فروشگاه در انجمن ها

- شبکه های اجتماعی و بحث

- رپورتاژ در سایت های خبری و سایت های معتبر و فعال

 

امروزه مدیران کسب و کار و صاحبان مشاغل به دنبال ارزان ترین و خلاقانه ترین راه ها برای معرفی کسب و کار خود هستند، زیرا این امر منجر به هدف گذاری مناسب و بازخورد عالی می شود.

شاید شما نیز مانند سایر افراد از راه حل های تبلیغاتی زیادی در اینترنت آگاه باشید. با این حال، همانطور که می دانید، ادامه حضور فعال شما در وب و در نتایج اولیه گوگل، ترافیک ورودی سایت شما را افزایش می دهد و فروش شما را افزایش می دهد.

اما باید توجه داشته باشید که در کنار تبلیغات و رپورتاژ، تولید محتوای مرتبط با کسب و کار شما برای کاربران خود در وب سایت نیز ضروری می باشد و میزان موفقیت استارتاپ یا برند شما را به شدت افزایش می دهد.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی در واقع همان اخبار تبلیغاتی است که در سایت های مختلف منتشر می شود و دارای لینک های مرتبط و تصاویر جذاب برای هدایت سریع کاربر به صفحه است. باید توجه داشت که تبلیغات به عنوان روابط عمومی دیجیتال شناخته می شود و رپورتاژ آگهی یکی از مهم ترین راه های رشد روابط عمومی تجاری شماست.

رپورتاژ آگهی محتوایی است که می توان آن را خبر نیز نامید. در صفحه اصلی سایت های معتبر که کاربران عادی از تبلیغات متن آن بی اطلاع هستند قرار می گیرد و برای مشاهده آخرین اخبار روی آن کلیک می کنند و آن را تا آخر می خوانند.

البته نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر محتوای گزارش خود را به یک تولید کننده محتوای حرفه ای بسپارید، او می تواند با استفاده از تکنیک های متنی مختلف نکات ضروری و آموزنده ای را در اختیار کاربران قرار دهد و باعث می شود کاربران متوجه شوند که در حال یادگیری یک ترفند یا فناوری در اخبار هستند.

باید در نظر داشته باشید زمانی که یک خبرگزاری بسیار معتبر اخبار شما را در سایت خود منتشر می کند، این حساسیت باعث می شود که سایر کاربران آن وب سایت حداقل یک بار از سایت شما بازدید کنند. اما از طرفی هم گوگل ممکن است با تعدد اینگونه آگهی ها در سایتهای خبرگزاری، به سایت شما مشکوک شود. بهتر آنست که به جای اینکار، رپورتاژ شما در گروهی از سایتهای از کم بازدید تا پربازدید منتشر شود تا با قرار گرفتن رپورتاژ در یک سبد از سایتهای متنوع، از نظر گوگل طبیعی ترین حالت ممکن در اعتباردهی به سایت شما واقع شود.

 

رپورتاژ آگهی موثرترین راه برای سئو و بهبود رتبه سایت است:

کلمات کلیدی رپورتاژ آگهی شما باید کلماتی باشند که در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشند و آنها را مستقیماً به صفحات مربوطه پیوند دهند تا بتوانید رتبه خوبی کسب کنید.

اکثر وب ‌سایت ‌هایی که رپورتاژ منتشر می‌کنند، معمولا سه لینک برای سایت شما در نظر می گیرند که یک پیوند به صفحه اصلی و دو پیوند به صفحات داخلی در نظر گرفته می‌شود. البته این برای همه منتشرکنندگان رپورتاژآگهی صادق نیست! لینک بگیر دات کام برای کمک بیشتر به مشتریان خود اجازه می دهد تا سقف 5 لینک به یک سایت در متن رپورتاژ خود قرار دهید تا برای صفحات بیشتری از سایت خود اعتبار کسب کنید.

با انتشار اخبار خود در سایت های معتبر، اعتبارنامه برجسته ای به سایت شما وارد می شود که می تواند نتایج شما را در گوگل به میزان قابل توجهی تغییر دهد و همچنین سایت شما از نظر گوگل یک سایت مفید و قابل اعتماد محسوب می شود. از آنجایی که وب‌سایت‌های معتبر رپورتاژ درج می‌کنند، رپورتاژ آگهی شما اعتباری را از دامنه و صفحه اصلی این سایت ها به سایت شما منتقل می‌کند و قدرت سایت شما را افزایش می‌دهد.

منبع: تک پرو دیتا

 

در این مطلب خواندید:
  1. رپورتاژ آگهی چیست؟
1400/10/04
23:53:39
5.0 / 5
1472
تگهای مطلب: آموزش سئو , رپورتاژ آگهی , تولید محتوا , دیجیتال ماركتینگ
این مطلب را می پسندید؟
(3)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
از دست ندهید!