دستاوردهای شورای عالی مدیران اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اعلام گردید


لینك بگیر دات كام: شورای عالی مدیران اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه با عرضه چندین پیشنهاد برای كنگره فوق العاده UPU در شهریورماه پایان یافت.

به گزارش لینك بگیر دات كام به نقل از ایسنا، نشست شورای عالی اتحادیه پستی آسیا - اقیانوسیه با حضور نمایندگان ۳۰ كشور عضو از روز دوشنبه چهارم تیرماه با هدف تعامل و همكاری های پستی منطقه ای در ویتنام شروع به كار كرده بود.
این كنگره به منظور تصمیم گیری در مباحث برنامه ها همچون برنامه های محصول و حق الزحمه یكپارچه، قدرالسهم كشورهای عضو، رفرم اتحادیه و آینده توسعه پایدار در برنامه صرفه جویی اتحادیه، اعضای اتحادیه پستی آسیا- اقیانوسیه به منظور ارائه پیشنهادهای منطقه ای و اتخاذ یك رویكرد مناسب، تا زمان كنگره فوق العاده اتحادیه پستی جهانی در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ برگزار گردید. جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار سال و تا زمان برگزاری كنگره بعدی (۲۰۲۱)، ریاست APPU-EC را برعهده دار است.
نعمتی - معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت پست، در نشست شورای عالی مدیران اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه اظهار داشت: در طول چهار روز كاری پرمشغله موارد و موضوعات بسیار مهمی مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت و گروه های كاری مختلف نظیر خدمات فیزیكی، سرویس تجارت الكترونیك، خدمات پست مالی، توسعه بازار و سرویس های الكترونیك، زنجیره تأمین یكپارچه و موضوعات مربوط به UPU-CA، جلسات تخصصی خویش را برگزار كردند.
ایشان در ادامه اظهار نمود: همینطور در این نشست اعضا پیرامون اسناد بسیار مهمی در زمینه تجارت الكترونیك، لجستیك پستی، انتقال حوالجات پولی، تسهیل تجارت و توسعه تجارت الكترونیكی بحث و مذاكره كردند.
او اضافه كرد: این نشست همینطور پیشنهادات اثربخش و مفیدی در جهت موفقیت كنگره فوق العاده UPU در اتیوپی كه در سپتامبر سال جاری میلادی در آدیسابابا برگزار می شود، بیان كرد كه همچون آن ها می توان به رفرم در سیستم حق السهم اتحادیه پستی جهانی، برنامه محصولات یكپارچه و رفرم UPU و APPU اشاره نمود.
معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان كرد: مطمئنا بازخورد و نتیجه این نشست در تولید یك دیدگاه مشترك برای كل منطقه آسیا و اقیانوسیه در زمینه توسعه پستی، حیاتی خواهد بود.
رئیس هیات مدیره با اشاره به برگزاری جلسات تخصص هیأت مدیره كالج پستی APPU و تعاونی آسیا و اقیانوسیه(APP) اظهار داشت: در طول این چهار روز، سعی كردیم كه با استفاده از تعامل و همكاری به یك نقطه نظر مشترك پیرامون موضوعات فوق دست یابیم و رویكردهای موثر و یكپارچه ای در جهت سامان بخشی و موفقیت خدمات پستی در كشورمان اتخاذ نماییم كه نتایج این تلاش ها و همكاری های منطقه ای یكپارچه، بدون شك در كنگره فوق العاده UPU به ثمر خواهد رسید.
او همینطور ابراز امیدواری كرد: این نشست، با تلاش و مشاركت همه كشورهای عضو، در جهت دستیابی به اهداف عالی خود یعنی توسعه خدمات پستی، رفاه مردم، عرضه خدمات با كیفیت و مقرون به صرفه، مبادله تجارب و اطلاعات و از همه مهمتر اتحاد و همبستگی بیشتر میان اعضای این اتحادیه، در سطوح بین المللی و تصمیم گیری همانند اهرمی قدرتمند و با نفوذ عمل كند.
نعمتی بعد از آن با تقدیر از كشور ژاپن بعنوان دومین میزبان نشست شورای عالی مدیران APPU در سال آینده اظهار نمود: مطمئناً كشور ژاپن با تاكید بر قابلیت ها و توانمندی های عالی خود، بهترین عملكرد را خواهد داشت و یقیناً نشست شورای عالی مدیران در آن كشور با موفقیت و دریافت دستاوردهای پرارزش برگزار می شود.
وی در پایان، از میزبانی كشور ویتنام و اداره پست این كشور به جهت میزبانی و برگزاری عالی این نشست تشكر كرد و اظهار داشت: بی تردید، برگزاری چنین رویداد منطقه ای مهمی مستلزم همكاری، هماهنگی، تعامل و تلاش همه نقش آفرینان در سطوح سیاست گذار و مجریان است و نتایج تلاش این گروه این است كه با وجود چهار روز كاری پرمشغله و بازبینی و بررسی اسناد مختلف و اتخاد تصمیمات مهم پیرامون موضوعات پستی، با انرژی بیشتر به كشورهای خود باز می گردیم.



1397/04/09
22:10:07
5.0 / 5
2896
تگهای مطلب: الكترونیك , برنامه , تجارت الكترونیك , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵