افزایش ۱۰۰ درصدی ترافیك با اینترنت رایگان وزیر!


به گزارش لینك بگیر دات كام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش 100 درصدی ترافیك بعد از عرضه 100 گیگ اینترنت رایگان، از پیگیری افزایش ظرفیت برای جبران افت كیفیت اطلاع داد.

به گزارش لینك بگیر دات كام به نقل از ایسنا، در این روزها كه حضور افراد در مراكز آموزشی، اداری و اماكن عمومی كاهش یافته و بسیاری ماندن در خانه را ترجیح داده اند، برخی كارهای كاری خودرا به صورت دوركاری انجام می دهند و دانش آموزان و دانشجویان هم از ابزارهای فناوری اطلاعات برای آموزش الكترونیكی استفاده می نمایند، استفاده از دیتا افزایش یافته و این مساله منجربه كاهش كیفیت اینترنت شده است.
از طرفی با توجه به این كه ویروس كرونا در كشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه روز افزایش می یابد، خیلی از كاربران خواهان امكاناتی همچون اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی كه وزیر ارتباطات با آن موافقت نمود و از ارائه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان ثابت آگاهی داد. این اینترنت رایگان نیز در مواردی منجربه افت كیفیت و نارضایتی كاربران شده بود.
در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: كارشناسان ما پیش بینی افزایش ۵۰ درصدی ترافیك بعد از تقدیم ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان به مردم عزیز را داشتند اما ترافیك بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و سرعت پایین آمد. از دیشب پیگیر موضوع افزایش ظرفیت هستم و دست به كار شدم. وظیفه ام است. امیدوارم شرمنده شما نشویم.
قبل از این هم سجاد بنابی -نایب رئیس شركت ارتباطات زیرساخت- از اقداماتی در امتداد ارتقای ظرفیت شبكه مخابراتی آگاهی داده و اظهار داشته بود: با ارتقاهای صورت گرفته، امشب وضعیت عمومی سرعت اینترنت های خانگی بمراتب بهتر از روز گذشته خواهد بود.



1398/12/22
23:12:58
5.0 / 5
2309
تگهای مطلب: آموزش , ارتباطات و فناوری اطلاعات , الكترونیك , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
از دست ندهید!