ربط ویروس كرونا و 5G


به گزارش لینك بگیر دات كام اخیرا پیامهایی در شبكه های مجازی برای تخریب دكل های اینترنت ۵G منتشر شده بود كه ارتباط ۵G و ابتلا به ویروس كرونا را الغا می كرد.

به گزارش لینك بگیر دات كام به نقل از انگجت، پس از پیامهایی در شبكه های مجازی برای تخریب دكل های اینترنت ۵G منتشر شد، توئیتر اعلام نمود اخبار جعلی و نظریه های توطئه درباره ارتباط نسل پنجم اینترنت بی سیم و ویروس كرونا را حذف می كند. طبق قوانین جدید هرگونه توئیتی كه حاوی اطلاعات تایید نشده باشد و مردم را تشویق به كارهای مخربی كند كه به زیربنای اینترنت۵G خسارت برساند، حذف خواهد شد. البته قوانین جدید تمام توئیت های حاوی اطلاعات جعلی اینترنت۵G را شامل نمی گردد. این پلت فرم اعلام نموده مشغول دسته بندی ادعاهای جعلی «تشویق مردم به انجام اقدامی» یا «تشویق به تخریب اموال عمومی» است، مانند «اینترنت۵G موجب مبتلاشدن به ویروس كرونا می شود- دكل های مخابراتی در محله تان را خراب كنید!» باتوجه به شیوع ویروس كرونا در سراسر جهان، اخبار و نظریه های جعلی درباره فناوری نسل پنجم اینترنت موبایل مشكلاتی را ایجاد كرده است. طی ماه گذشته در انگلیس ۵۰ مورد آتش زدن عمدی دكل های مخابراتی و تجهیزات دیگر ثبت شده است. آپدیت جدید سیاست های توئیتر در حقیقت ادامه ای بر قوانین قبلی این پلت فرم درباره اطلاعات تایید نشده ای است كه به ترس و وحشت عمومی یا ناآرامی منجر می شود.

این گونه اكاذیب كه در ایران به شكلهای دیگری در حال انتشار هستند اعم از خوردن، نوشیدن و... چیزهایی نامتعارف، در كشورهای دیگر نیز به گونه های دیگر منتشر می شوند كه از جهل و زودباوری عامه مردم سوء استفاده كرده و با سودجویی به فروش این اقلام یا رسیدن به خواسته های خود می پردازند. 
 


منبع:

1399/02/04
13:09:26
5.0 / 5
2193
تگهای مطلب: آپدیت , اینترنت , توییتر , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
از دست ندهید!