معاون شركت ملی پست خبر داد

راه اندازی سرویس توزیع عصرگاهی پست


به گزارش لینك بگیر دات كام معاون فنی و بازرگانی مدیر عامل شركت ملی پست اظهار داشت: در آینده نزدیك و با هدف افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و ارتقای میزان توزیع موفق سرویس ˮ توزیع عصرگاهیˮ راه اندازی می گردد.

به گزارش لینك بگیر دات كام به نقل از ایسنا، حسن نژاد اظهار نمود: با تاكید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی شناخت نیاز مشتریان و مشتری مداری، افزایش سهم از بازار خدمات پستی و توسعه خدمات راه اندازی سرویس های جدید پستی در دستور كار مسئولان قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینكه در راه اندازی این سرویس از تمامی امكانات موجود و ظرفیت های قانونی و اجرایی بهره گیری خواهد شد اضافه كرد: به همین منظور و با توجه مصوبه هیئت وزیران از پرسنل دارای سمت توزیع شاغل در بخش های دیگر با در نظر گرفتن مكانیزم های اضافه كاری و استفاده از موزعین موجود با رعایت استانداردهای توزیع استفاده خواهد شد.
حسن نژاد با اشاره به اینكه سرویس توزیع عصر گاهی در سراسر كشور اجرا خواهد شد اظهار داشت: پیش بینی می گردد با راه اندازی این سرویس در مرحله اول شاخص توزیع مرسولات معطله به میزان ۸۰ درصد كاهش یابد.
معاون فنی و بازرگانی با اشاره به اینكه این اقدامات باعث تحولات مثبتی در حوزه پست خواهد شد تصریح كرد: با تغییر ماموریت و كسب و كار پست نوین به سمت اسناد و كالا این سرویس می تواند به دسترسی سریع مشتریان به مرسولات منجر شود.


 

1396/08/30
22:11:50
5.0 / 5
4647
تگهای مطلب: خدمات , وزارت ارتباطات , فناوری اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳