روش انتخاب کلمه کلیدی درست برای سئو


هنگامی که بخواهید وارد مبحث سئو و بهینه سازی سایت خود شوید، انتخاب کلمه کلیدی مناسب و عبارات کلیدی تاثیر بسیاری بر بهبود سئوی سایتتان دارد.

کلمه ی سئو ( SEO ) به معنای بهینه سازی سایت و مخفف عبارت (Search Engine Optimization) می باشد که جهت ارتقا رتبه سایت و بهینه سازی سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می شود، که سئو سایت مسئله ی مهمی برای کسب و کارهای مختلف در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. اگر شما بتوانید بازدید سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید کسب و کارتان رونق بسیاری خواهد گرفت، که بدین منظور بایستی رتبه سایت خود در موتورهای جستجو را ارتقا دهید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما بیاورد.

اما هنگامی که بخواهید وارد مبحث سئو و بهینه سازی سایت خود شوید، انتخاب کلمه کلیدی مناسب و عبارات کلیدی (Keywords) تاثیر بسیاری بر بهبود سئوی سایتتان دارد. بنابراین باید بهترین و موثرترین کلمات کلیدی را جهت تقویت سئو سایت خود انتخاب کرده و متناسب با آن ها بک لینک و رپورتاژ مناسب را تهیه کنید زیرا بدون کلمات کلیدی مناسب در سئوی سایت، استراتژی محتوایی و بهینه سازی سایتتان به جایی نمی رسد.

در سایت لینک بگیر دات کام می توانید در فرم خرید بک لینک، کلمه کلیدی و آدرس URL صفحه ی مقصد سایتتان (Landing Page) را وارد کنید و پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین فوراً بک لینک های خود را در سایت های پکیج خریداری شده مشاهده نمایید.

نقش کلمات کلیدی در لینک بیلدینگ، جذب ترافیک و افزایش فروش آنلاین بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. بنابراین باید با تحقیق و جستجو در سایت های رقیبان خود، بهترین کلمات کلیدی را بیابید تا استراتژی بازاریابی موتورهای جستجوی خود را به درستی برنامه ریزی نمایید. در رابطه با تحقیق برای کلمه کلیدی مناسب باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • در ابتدا مهم ترین قدم این است که شما باید بدانید که مخاطبانتان به دنبال چه چیزی هستند و از چه کلمه ای برای جستجوی هدف مورد نظرشان استفاده می کنند. بدین ترتیب می توانید بهترین کلمات کلیدی را جهت معرفی محصولات خود انتخاب نمایید. اینکه مردم چگونه به دنبال محصولات، خدمات و ... میگردند می تواند اطلاعات مفیدی را به شما در انتخاب کلمه کلیدی مناسبتان بدهد.
  • در تحقیق برای کلمه کلیدی مناسب در سئوی سایت شما باید بهترین کلمات کلیدی را کشف کنید، کلمات کلیدی که می خواهید در سایت خود برای آن ها رنکی دریافت کنید و کلماتی مانند محصولات و خدماتی که سایت شما به آن مربوط است.
  • در قدم بعدی شما باید حجم جستجوی کاربران برای کلمات کلیدی را بررسی کنید و به این نکته توجه داشته باشید که هرچه حجم جستجو برای کلمه یا کلمات کلیدی بیشتر باشد، زمان و زحمت بیشتری برای ارتقای سایت خود در آن کلمات نیاز خواهید داشت تا بتوانید رقیبان خود را پشت سر بگذارید.
  • استفاده از استراتژی انتخاب کلمات کلیدی بر اساس فصل، که اگر با توجه به نوع کسب و کارتان محصولات شما در فصل های مختلف متفاوت باشد بایستی در انتخاب کلمه کلیدی مناسب به این نکته توجه داشته باشید.
  • استفاده از استراتژی انتخاب کلمات کلیدی بر اساس منطقه، که تحقیق در مورد مناطق جغرافیایی می تواند به شما در انتخاب کلمه کلیدی مناسب و در نهایت جذب مشتری و ارتقا رتبه سایتتان موثر باشد.
1400/08/22
23:04:14
5.0 / 5
1403
این مطلب را می پسندید؟
(5)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵
از دست ندهید!