دهقانی:

افزایش قیمت اینترنت قابل قبول نیست


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قبول داریم که برای افزایش کیفیت اینترنت، اعتباراتی نیاز است که باید بخشی از آن توسط اپراتورها تامین گردد اما افزایش ناگهانی قیمت آن و فشار به مردم قابل قبول نیست.

الهویردی دهقانی در گفتگو با ایسنا، ضمن اشاره به افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، بیان نمود: بحث قیمت اینترنت و کیفیت آن از یکدیگر جدا نیستند، برای آنکه کیفیت اینترنت را افزایش دهیم نیازمند سرمایه گذاری هستیم و لازم است از تکنولوژی های نوین در این عرصه استفاده گردد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه در بسیاری از مناطق هنوز فیبر نوری نداریم، اظهار نمود: تکمیل فیبرهای نوری در سرتاسر کشور و راه اندازی سایت های بی سیم و بی. تی. اس ها هزینه بر است، به جهت اینکه اپراتورها بتوانند این کار را انجام دهند باید درآمد داشته باشند و باید از محلی اعتبارات لازم تامین گردد تا اولا همه مناطق کشور زیر پوشش اینترنت قرار گیرند و در گام بعدی کیفیت آن هم افزایش یابد.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون صنایع و معادن تابحال چندین جلسه در این حوزه برگزار کرده است. حرف ها و خواسته های اپراتورها برای افزایش قیمت غیر منطقی نیست، اما این که یک دفعه قیمت اینترنت به میزان بالایی افزایش یابد و به مردم فشار مضاعفی وارد شود، قابل قبول نیست. بنده طرفدار افزایش قیمت اینترنت نیستم،
دهقانی در انتها تصریح کرد: امروز عرضه اغلب خدمات دولتی در بستر اینترنت انجام می شود و اپراتورها و وزارت ارتباطات هم باید بتوانند بستر مناسبی برای عرضه خدمات در این فضا مهیا کنند. تأمین بخشی از هزینه ها بر عهده اپراتورهاست که باید از راه خدماتی که عرضه می کنند کسب درآمد کرده و زیر ساخت مناسبی را فراهم سازند.



1401/02/02
12:46:15
5.0 / 5
749
تگهای مطلب: اپراتور , اینترنت , تكنولوژی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
از دست ندهید!