نمونه کار رپورتاژآگهی


برای اینکه با تعدادی از نمونه کارهای رپورتاژ آگهی لینک بگیر دات کام آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

در این مطلب ابتدا مرور می کنیم که رپورتاژآگهی چه تاثیری بر ابتکارات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارد و رابطه ویژه بین SEO و PPC را کشف خواهیم کرد، و اینکه چگونه این رابطه بر موقعیت سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. 
 
اگر می‌خواهید مستقیما با یک متخصص صحبت کنید، می‌توانید با شماره لینک بگیر دات کام تماس بگیرید تا در مورد ایجاد یک کمپین منسجم SEO و رپورتاژآگهی سؤال کنید.
 
فراموش نکنید، چه به رپورتاژآگهی تخصصی نیاز داشته باشید، چه به SEO در حوزه بک لینک و رپورتاژ آگهی، لینک بگیر اینجا برای شماست. ما خدمات خود را به مشتریان بی شماری در سراسر ایران ارائه می دهیم!
 

ارتباط سئو و رپورتاژآگهی چیست؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید مطمئن شوید که تمام جنبه های یک کمپین بازاریابی دیجیتال با هم به نفع کسب و کار شما کار می کنند. قبل از سرمایه گذاری زمان و پول در تبلیغات پولی، احتمالاً می خواهید بدانید که آیا رتبه سایت شما را بهبود می بخشد (یا به آن آسیب می رساند).
 
آیا جستجوگران هنگام جستجو شرکت شما را پیدا خواهند کرد یا در جای دیگری فرود خواهند آمد؟ آیا باید روی بهینه سازی سئوی داخلی سایت، رپوتاژ و بکلینک یا هر دو تمرکز کنید؟ برای پاسخ به این سوالات و موارد دیگر به خواندن ادامه دهید.
 

آیا بکلینک روی سئو تاثیر می گذارد؟

وقتی این سوال را می‌پرسید، ممکن است منتظر پاسخ مستقیم بله یا خیر باشید. حقیقت موضوع این است که بله! بکلینک مستقیماً بر SEO تأثیر می گذارد، اما در حقیقت روی تقریبا نیمی از پروژه سئوی شما یعنی سئوی خارجی تأثیر می گذارد. برای سئوی داخلی باید خودتان دست به کار شوید و در کنار رپورتاژآگهی و بکلینک، محتوای سایتتان را تقویت کنید، و البته مسایل فنی سایتتان را بهبود ببخشید (مثل سرعت لود سایت، تگها و غیره).
 
اگر می خواهید نتایج خود را با برنامه بازاریابی خود به حداکثر برسانید، بهتر است از این دو روش در کنار یکدیگر استفاده کنید.
قرار گرفتن در معرض مضاعف باعث می‌شود مخاطبان شما نسبت به کسب‌وکار شما "سوگیری" داشته باشند. آنها فرض می کنند که با مشاهده چندین بار کسب و کار خود در نتایج، شما باید محصولات و خدمات معتبری را ارائه دهید. از آنجایی که سئو برای نشان دادن نتایج به زمان نیاز دارد، ارزیابی اثربخشی هدف گذاری کلمات کلیدی شما از ابتدا کار دشواری است.
 
 
هر زمان که سوالی را در گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری تایپ می کنید، لیست پیوندهایی که در زیر تبلیغات ظاهر می شوند به عنوان "نتایج ارگانیک" شناخته می شوند. اینها صرفاً بر اساس کیفیت و محتوای صفحه ظاهر می شوند.
ترافیکی که از افرادی که پیوندهای شما را در بین این نتایج پیدا می کنند به دست می آید به عنوان ترافیک "جستجوی ارگانیک" یا فقط ترافیک ارگانیک طبقه بندی می شود.
ترافیک ارگانیک به دلایل مختلف به طور گسترده ای با ارزش ترین منبع ترافیک در نظر گرفته می شود:
گوگل بیشترین میزان ترافیک را هدایت می کند و آنها قابل اعتمادترین منبع برای افرادی هستند که در مورد خرید تحقیق می کنند.
گوگل در مورد رتبه بندی خود بسیار بسیار خاص است و رتبه بندی در پنج نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی نشان می دهد که محتوای شما با کیفیت است.
صعود در رتبه‌بندی دشوار است و زمان می‌برد، اما زمانی که آنجا هستید، می‌توانید برای مدت طولانی از مزایای آن بهره ببرید.
نتایج صفحه اول گوگل (10 مورد برتر) 92% تخفیف در کل ترافیک جستجو در گوگل دریافت می کنند. ترافیک صفحه دوم 95 درصد کاهش می یابد.
33 درصد از کلیک‌ها از نتایج جستجوی ارگانیک به اولین فهرست در گوگل می‌رود.
نقطه ضعف جستجوی ارگانیک این است که ایندکس شدن و شروع به تولید ترافیک از این منبع به زمان نیاز دارد. (اگر به دنبال لذت فوری هستید، به جای دیگری نگاه کنید!)
 
قبل از اینکه همه و حتی افراد مسن آنلاین شوند و سئو به یک امر عادی تبدیل شود، رتبه بندی خوب در گوگل اصلا سخت نبود. در واقع، رقابت به قدری تیره و تار بود که صرف نوشتن چند مقاله در مورد یک موضوع برای کسب رتبه برتر برای بسیاری از موضوعات کافی بود. واقعاً نیازی به تلاش برای بازی کردن سیستم وجود نداشت. اما همه چیز در ده سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است.
 
لینک بگیر دات کام با رزومه ای قوی و نمونه کارهای موفق فراوان در حوزه رپورتاژآگهی در خدمت شماست. شما می توانید تعدادی از نمونه کارهای ما را در صفحه ی نمونه رپورتاژآگهی ملاحظه فرمایید و بعد با خیالی آسوده با ما کار کنید.
 
1401/03/26
10:15:47
5.0 / 5
1010
تگهای مطلب: رپورتاژ , نمونه كار , رپورتاژ آگهی , خرید بك لینك
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
از دست ندهید!