ویژگی های رپورتاژ آگهی مناسب


در این مطلب می خواهیم ویژگی های یک رپورتاژ اگهی خوب و مناسب را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین فیدبک را از آن به دست آورید. با لینک بگیر دات کام، معتبرترین مرجع بک لینک و رپورتاژ اگهی همراه باشید.

یکی از موثرترین و بهترین روش ها برای ارتقاء رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل، استفاده از رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و فعال ایرانی می باشد، به خصوص اگر سایت شما تازه کار بوده و بک لینک نداشته باشد. در این مطلب می خواهیم ویژگی های یک رپورتاژ اگهی خوب و مناسب را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین فیدبک را از آن به دست آورید. با لینک بگیر دات کام، معتبرترین مرجع بک لینک و رپورتاژ اگهی همراه باشید.

برای تهیه یک رپورتاژ آگهی مناسب و تهیه متن آن، رعایت کردن برخی از نکات کلیدی به شما کمک می کند تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن به نتایج درخشان دست یافته و با انتشار آن در سایت های فعال و معتبر، رتبه سایت خود را ارتقا دهید. در نگارش متن رپورتاژ اگهی شما باید خدمات سایتتان و یا محصولات خود را در یک محتوای یونیک و غیرکپی معرفی نمایید، اگر زبان و نگارش محتوای رپرتاژ، نامناسب و غیر اصولی باشد نه تنها به موفقیت سایتتان کمک نمی کند بلکه می تواند باعث آسیب رساندن به سایت و رتبه آن در گوگل نیز منجر شود. در ادامه به برخی از اصول صحیح نگارش رپورتاژ آگهی اشاره خواهیم کرد:

  1. رعایت اصول صحیح  سئو: در نوشتن متن رپورتاژ باید به تمام اصول سئو، اصول نگارشی و املاء صحیح کلمات و شیوه به کار بردن آن ها توجه نمایید و کلمات کلیدی مدنظر خود را به درستی در متن استفاده نمایید.
  2. استفاده از عنوان و مقدمه جذاب برای مخاطب : توجه داشته باشید که اولین چیزی که مخاطب آن را می بیند، عنوان و مقدمه رپرتاژ شما می باشد و اگر این بخش از محتوای شما به اندازه ی کافی جذاب و گیرا نباشد، خوانندگان به ادامه محتوا علاقه مند نشده و متن شما را دنبال نخواهند کرد.
  3. روان بودن محتوا : یکی از اصول مهم در نگارش رپورتاژ آگهی، استفاده از متنی روان و گیرا می باشد تا بتوانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهید.
  4. نگارش خبری متن : توجه داشته باشید که رپورتاژ یک محتوای تبلیغاتی صرف نبوده و باید اطلاعات مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. لذا بایستی به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته به گونه ای که نشان دهد چگونه محصول یا خدمات شما می تواند نیازهای کاربران و مخاطبان را برطرف نماید.
  5. استفاده از سرتیتر و هدینگ مناسب : در نوشتن رپرتاژ از سرتیترهای مناسب استفاده کنید تا مخاطب هنگام خواندن رپورتاژ شما با عناوین اصلی آشنا شود.
  6. استفاده از کلمات کلیدی و لینک دادن به سایتتان : دقت نمایید که کلمات کلیدی مدنظرتان را در متن قرار دهید اما توجه کنید که حداکثر از پنج لینک در رپورتاژآگهی خود استفاده کنید، زیرا تعداد بالای لینک در متن باعث کاهش اعتبار و ارزش لینک ها می شود.
  7. تعداد کلمات متن رپورتاژ : توجه داشته باشید که در نوشتن متن رپورتاژ آگهی از زیاده گویی بپرهیزید، و البته متن شما نباید خیلی کوتاه هم باشد، بهتر است که تعداد کلمات متن رپرتاژ بین 500 تا 2500 کلمه باشد.

 

برای اطلاع از خصوصیات بیشتر یک رپورتاژ خوب می توانید آموزش نوشتن رپورتاژ را نیز مطالعه بفرمایید.

1400/08/15
23:29:59
4.7 / 5
2282
تگهای مطلب: آموزش رپورتاژ , رپورتاژ آگهی , بك لینك , سئو
این مطلب را می پسندید؟
(17)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد مطلب
ناشناس:
به ویژگیهای خوبی اشاره کردید. تشکر از شما
برای نوشتن رپورتاژآگهی خوب ، مهمترین ویژگی این است که مطلب عادی نوشته شود و برای رساندن فایده به خواننده باشد، نه صرف افزایش رتبه گوگل
نظر شما در مورد مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
از دست ندهید!